#HellooChanteq Followers

...

BVR Collagen (Belle Maison Collagen)

Harga Sebenar : RM76
Harga Promosi : RM65 
Anda Boleh Jimat RM11!!

Postage : RM 7 (SM) / RM10 (SS)

Berminat? Order Sekarang!
Whatsapp 014-8391070







Belle Maison Collagen menghimpunkan ramuan asli yang terpilih dan bermutu tinggi khusus untuk menyerlahkan lagi keremajaan dan kejelitaan anda dari dalam.Belle Maison Collagen mendapat sambutan dari pengguna yang ingin kelihatan cantik dan menawan dengan lebih cepat.

Belle Maison Collagen diadun menggunakan kolagen dari sumber marin bersama kebaikan sel stem epal, bunga Sakura, strawberi serta vitamin C dan E yang dapat membantu merawat masalah kulit seperti jerawat, parut dan jeragat di samping membantu mengurangkan kesan penuaan yang menjejaskaan penampilan anda.Tunggu apa lagi boleh dapatkan produk Belle Maison Collagen.

Kandungan dalam Belle Maison Collagen tidak mendatangkan bahaya kepada pengguna.
Belle Maison Collagen adalah sejenis serbuk.

Kolagen merupakan struktur protein utama yang terkandung di dalam hidupan seperti ikan laut dalam mahupun manusia. Seawal umur 25 tahun, kandungan kolagen di dalam tubuh manusia semakin berkurangan. Oleh sebab itu, manusia memerlukan kolagen dari sumber tambahan bagi melambatkan proses penuaan awal di samping membantu menggalakkan fungsi organ dalaman.

Kolagen terutamanya dari sumber marin yang boleh diperolehi dari sisik ikan mahupun rumpai laut memainkan peranan penting terhadap kesihatan dan kecantikan. Ia terbukti dapat membantu anda meningkatkan keanjalan kulit seterusnya membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus bagi menyerlahkan lagi keremajaan kulit anda secara semulajadi.




KANDUNGAN DALAM BVR COLLAGEN
✔ Pati Apple stem cell
✔ Pati strawberry stem cell
✔ Pati marine collagen
✔ Vitamin C
✔ Vitamin E
✔ Pati gluthathione 
✔ Serbuk mutiara.
✔ Bunga sakura


KANDUNGAN BELLE MAISON COLLAGEN

Kolagen Marin:Kolagen dari sumber marin yang boleh diesktrak dari rumpai laut mahupun kulit atau sisik ikan air masin ini merupakan struktur protein utama yang kaya dengan khasiat untuk kesihatan tubuh badan. Ia berupaya meningkatkan kehalusan dan keanjalan kulit di samping menggalakkan proses pemulihan luka, mengurangkan kesan parut dan kedutan serta menentang proses penuaan kulit.

Sel Stem Epal: Sel stem yang diperoleh daripada buah epal ini ini sememangnya kaya dengan pelbagai khasiat vitamin A, C, B1, B2, B3, B5 dan B6 yang berperanan menghalus, mencerah dan melembapkan kulit. Epal juga sarat dengan folat yang membentuk sel-sel kulit yang baru di samping berperanan mencegah kanser, mencegah kerosakan sel dalam badan, memperbaiki sel dan tisu dalam badan selain menggalakkan penghasilan sel baru yang lebih sihat. Sel stem epal juga berkesan untuk mengembalikan keremajaan kulit dan mengatasi masalah penuaan.

Sakura: Bunga sakura yang terkenal di Jepun ini tinggi kandungan antioksidan yang berupaya mencegah proses penuaan kulit di samping kandungan asid caffeic yang berfungsi melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran radiasi UV seterusnya membantu mencegah serangan kanser kulit. Bunga ini juga berupaya menyingkirkan sel kulit mati dan melancarkan peredaran darah terutamanya pada bahagian kulit bagi membantu mengurangkan kesan kedutan dan garis-garis halus.

Vitamin C: Vitamin C merupakan antara ramuan yang paling penting untuk mendapatkan kulit yang sihat dan cantik. Di samping mengatasi masalah tona kulit yang tidak sekata, vitamin C berupaya memperbaiki tekstur kulit seterusnya memelihara kelembapan dan kehalusannya. Ia juga dapat membantu menggalakkan penghasilan kolagen bagi membantu menganjal dan menegangkan kulit serta menjadikan kulit tampak lebih bermaya. Vitamin C juga berkesan untuk melindungi kulit daripada kerosakan akibat sinaran UV serta radikal bebas berpunca daripada pendedahan terhadap cahaya matahari mahupun pencemaran sekaligus membantu menentang proses penuaan kulit.

Vitamin E: Pengambilan vitamin E yang konsisten menghasilkan tekstur kulit yang cantik dan berseri. Ia juga merupakan agen anti-oksidan yang mampu mengurangkan kesan radikal bebas sekaligus mencegah kerosakan sel dan melambatkan proses penuaan kulit. Vitamin E juga berperanan mengatasi masalah kulit seperti parut jerawat, jeragat, tompok hitam dan kulit kusam selain membantu meningkatkan keanjalan dan kelembapan kulit, mempercepatkan proses penyembuhan luka serta melindungi kulit daripada pancaran radiasi ultraviolet yang boleh mengakibatkan kanser kulit.


KHASIAT BVR COLLAGEN
✔ Merawat masalah kulit dari luar dan dalam
✔ Mencegah pertumbuhan jerawat
✔ Menghapuskan jerawat dari dalam kulit
✔ Menaikkan seri wajah
✔ Menjadikan wajah awet muda
✔ Menegangkan kulit 
✔ Memutih dan mencerahkan kulit
✔ Melambatkan proses penuaan
✔ Menghilangkan jeragat 
✔ Merawat parut hitam pada kulit wajah dan badan
✔ Mencantikkan rambut dan kuku
✔ Menstabilkan berat badan


Lagi Khasiat Belle Maison Collagen
✔ Belle Maison Collagen sangat sesuai untuk ibu ibu mengandung,tidak pelu risau.Dan juga sesuai untuk yang masih menyusukan serta berpantang.
✔ Belle Maison Collagen menghilangkan jeragat dan parut2 dari dalam
✔ Belle Maison Collagen membantu melicinkan wajah
✔ Belle Maison Collagen memutihkan seluruh badan termasuk bawah lengan,siku,celah peha,ketiak,dan belakang leher
✔ Belle Maison Collagen seimbangkan berat badan
✔ Belle Maison Collagen merawat jerawat dari dalam dan luar
✔ Belle Maison Collagen mencantikkan bentuk badan
✔ Belle Maison Collagen menaikkan seri wajah
✔ Belle Maison Collagen awet muda
✔ Belle Maison Collagen menghilangkan jeragat
✔ Belle Maison Collagen memudarkan parut2 hitam
✔ Belle Maison Colagen juga membantu seimbangkan berat badan


CARA PENGGUNAAN BVR COLLAGEN
✔ 1 sudu kecil setiap pagi dan malam
✔ Boleh juga dicampur didalam apa2 jenis supplement dan vitamin yang lain bagi mempercepatkan lagi kesan dan kebaikannya

Kandungan: 40gm




No comments: